Dag 2...

Als er iets lastig is aan ww sessies op het werk, is dat je constant gecontroleerd wordt, iedereen goede raad heeft en wel iemand kent bij w...

Als er iets lastig is aan ww sessies op het werk, is dat je constant gecontroleerd wordt, iedereen goede raad heeft en wel iemand kent bij wie het gewerkt heeft en vooral… dat iedereen over eten wil praten. Ik geef het toe, ik heb deze middag niet iets lichts of een slaatje genomen maar de pannenkoeken met champignons en room. En ja, die was gegarandeerd niet light. Maar was er iemand vanavond toen ik gestoomde boontjes (niet mijn favoriete groente) en gegrilde vis gegeten heb, heel weinig punten, ik kan het je garanderen. Ik zal straks alles braaf noteren en mijn punten tellen, volgens mij komt het wel goed en anders doe ik morgen een extra inspanning. Het zal niet de beste houding zijn, maar van stress krijg ik zin in “ongezonde” s-woorden (sigaretten, suiker, snoep, sweppes,…).

You Might Also Like

0 reacties