2022 in lettertjes

Ik las 24 boeken volgens Goodreads, of eigenlijk 23 want Kunst op voorschrift staat er blijkbaar twee keer tussen. Het was ergens tussen de ...

Ik las 24 boeken volgens Goodreads, of eigenlijk 23 want Kunst op voorschrift staat er blijkbaar twee keer tussen. Het was ergens tussen de plooien gevallen en nu staat het er dubbel in, dus ik blijf er af om het nog eens te proberen rechtzetten. Het is sowieso een aanrader om het twee keer te lezen. 



Andere aanraders: Johan Harstadt, zowel Hässelby als Darlah, al zijn ze heel verschillend. Het boek dat me het meest verrast heeft was Free van Lea Ypi, over opgroeien in Albanië. Ik las het derde boek uit de triologie van Tove Ditlevsen en het volgende boek van haar ligt hier ook al te wachten. Joan Didion was een ontdekking die naar meer smaakt en ook die ongelezen boeken van Julian Barnes uit mijn boekenkast staan te blinken. 

Voor dit jaar verhoogde ik mijn aantal naar 18, vraag niet waarom, maar het lijkt haalbaar als ik de voorbije jaren bekijk en als het niet lukt is dat ook ok. Naar welke boeken kijk jij uit?  

You Might Also Like

0 reacties