Hallival

Gudrun Johnston lanceerde een oproep voor testbreiers voor een muts. Hallival genaamd naar een berg die ze beklom. De muts bestaat in drie v...

Gudrun Johnston lanceerde een oproep voor testbreiers voor een muts. Hallival genaamd naar een berg die ze beklom. De muts bestaat in drie versies: beanie, slouchie en met oorkleppen. We mochten kiezen welke wol te gebruiken. 
Ik koos voor Gilliatt van De Rerum Natura, een bol die ik kocht om eens te kijken of ik een trui in die kleur zou willen of niet. Ik ben er nog niet uit, op die vraag. 
De muts wordt op naalden 4 gebreid en bevat een set van kabels, zonder kabelnaald. De uitleg was even denken, maar eens ik het doorhad ging het vlotjes. Ik breide de muts op een paar dagen en ben er best blij mee. Het patroon wordt vandaag door Gudrun gelanceerd, dus hou haar instagram of website in de gaten. 

 

You Might Also Like

0 reacties