WIPWednesday: halo

Veera Välimäki ontwerpt soms ook sokken en ik breide eerder year's end . Ik haal die best regelmatig boven en dus zette ik ook halo op....

Veera Välimäki ontwerpt soms ook sokken en ik breide eerder year's end. Ik haal die best regelmatig boven en dus zette ik ook halo op. Ik koos voor auntie plastique van Countess Ablaze, een non superwash wol voor sokken. De kleur heet stardust en het is mooi grijs met neon roze en groene accenten. Je zet op vanaf de tenen en bij het passen brak ik stomweg mijn houten naalden. Ik bleek een kleinere naald te hebben genomen om verder te breien en ik moet zeggen, de steken zijn mooier en de sok is wat smaller waardoor ik meer zeker ben van de pasvorm.
 De bovenkant van de sok is een leuk spel met kabeltje, het vraagt even wat aandacht maar nu heb ik het in de vingers en lukt het makkelijker om verder te breien.

You Might Also Like

0 reacties