Wensen

Het heeft me dit jaar misschien nog langer dan anders gekost om de feestperiode te voelen. Misschien was het te warm? Misschien heb ik nog...

Het heeft me dit jaar misschien nog langer dan anders gekost om de feestperiode te voelen. Misschien was het te warm? Misschien heb ik nog een eitje te pellen met dit jaar? Geen idee...

Ik bestelde last minute een kerstkrans, haalde de lampjes boven en heb zelfs nog extra papieren hangertjes gekocht bij de Zweden. Ik veranderde de woorden op mijn lichtbak, geen idee hoe lang ik al naar Damien Rice keek, vermoedelijk van die keer op Cactus.

Het kerstfeest geraakte geregeld en werd dan weer veranderd en weer veranderd. Ik maakte plannen voor de cadeautjes voor de kinderen en besliste deze namiddag dat het misschien dit jaar iets minder mag zijn.

Ik wens iedereen fijne dagen, niet te veel moetjes en leuke verrassingen.

You Might Also Like

1 reacties

  1. Ook mijn beste wensen voor jou! Moge 2020 een vredevol jaar worden!

    BeantwoordenVerwijderen