Starflake & dotted rays

Ik werkte mijn starflake af, ik koos voor de extra boord omdat ik voldoende wol had en ik graag een grote sjaal wil. Ik koos ook voor de tw...

Ik werkte mijn starflake af, ik koos voor de extra boord omdat ik voldoende wol had en ik graag een grote sjaal wil. Ik koos ook voor de tweekleurige i-cord, dit duurt nog langer dan de gewone i-cord omdat je voortdurend van kleur moet wisselen en ik geen manier vond om dit vlot te doen, maar het resultaat is prachtig. Al zeg ik het zelf!
En aangezien ik ontdekte dat ik mijn dotted rays nog niet liet zien, krijgen jullie ook twee foto's van deze sjaal. Het is een ontwerp van Stephen West en hij gebruikt hiervoor een wol met een kleurverloop maar je kan zelf ook kleuren combineren, ik hield het simpel op twee kleuren en ik deed maar wat. 
 Ik koos wel voor dikkere wol en breide dus ook wat meer keer het patroon, ik ben er wel blij mee en verwerkte zo mijn bol roze die ik kocht om de kleur eens goed te zien. Het is Rerum de Natura uit Frankrijk, dikte Gilliatt. Ik gebruikte bijna drie wollen van peper en zout, een restje van een trui.

You Might Also Like

0 reacties