Yin Yang

Zaterdag kon ik de workshop voor de Yin Yang tas volgen bij de Stoffenkamer . Jace did it  begeleidde de workshop en ik had op haar blog al...

Zaterdag kon ik de workshop voor de Yin Yang tas volgen bij de Stoffenkamer. Jace did it begeleidde de workshop en ik had op haar blog al verschillende mooie exemplaren zien passeren. We hadden ruim op voorhand de instructies en het patroon gekregen, maar toch dacht ik een week op voorhand aan het kunstleer en pas een paar dagen aan de andere fournituren.
Ik koos het leer bij De Stoffenkamer, ik wou iets simpel, niet te opvallend en kwam buiten met een kunstleder met een sterke mettalic look, tot zover simpel en niet te opvallend. #schaterlach
 Ik koos voor zwarte accenten met mijn rits en holnieten. Oh en een restje van een stofje van Soft Cactus waar ik een kleedje in heb.

 De tas is niet zo moeilijk, zeker niet als je hulp krijgt van iemand die al tig tassen maakte en je al de valkuilen kan helpen voorkomen. Maar het vraagt wel wat nauwkeurigheid en terwijl ik bezig was, werd ik dan ook weer met mijn eigen beperkingen geconfronteerd. Hier en daar moest iets bijgeknipt worden.
 Het spannende gedeelte was natuurlijk de holnieten en de zeilringen bevestigen. Het is ook het moment dat ik me afvraag hoe ik dat ooit bij mijn verbouwingen heb gedaan om het plak van meerdere muren te halen. Vermoedelijk omdat het dan niet zo nauw stak.
Ik koos ook voor een zwarte riem en op de foto zie je ook hoeveel blingbling mijn simpele tas heeft. Qua grootte viel ze kleiner uit dan ik op basis van de foto's zou denken, maar het is nog steeds een voldoende grote medium tas om elke dag mee te nemen en te vullen met alle noodzakelijke dingen. Ik ben ook fan van de drie zakjes die er in zitten, ideaal om gsm en badge wat sneller terug te vinden. Hopelijk.

You Might Also Like

0 reacties