Ebb & flow

Ik vertelde eerder al over dit sokkenpatroon van Clare Devine. Ze maken deel uit van mijn sokkenclub van vorig jaar bij Knitting Goddess en ...

Ik vertelde eerder al over dit sokkenpatroon van Clare Devine. Ze maken deel uit van mijn sokkenclub van vorig jaar bij Knitting Goddess en het leuke is dat je telkens twee andere kousenpatronen krijgt. Ideaal om de vermoeidheid van dat tweede paar te slim af te zijn of eigenlijk ook wel om meteen twee paar te breien met één patroon.

Ik had de sokken mee naar Edinburgh maar het vlotte niet zo goed. En plots had ik een onweerstaanbare drang om ze af te werken. Ik heb me er niet tegen verzet en terwijl de temperatuur veel te hoog was om aan sokken te denken, werkte ik ze af en droeg ze net lang genoeg voor de foto. De wol komt van Knitting Goddess en bevat mohair ipv nylon, hierdoor zijn ze lekker stevig voor sokken maar ook beter voor de oceanen want geen microplastiek als ik ze was.

You Might Also Like

0 reacties