WIPWednesday: Gloamin' tide MKAL

Ysolda lanceerde een mystery knit-a-long in de zomer, zes weken een stuk van het patroon op maandag. Je had drie kleuren nodig die bij elka...

Ysolda lanceerde een mystery knit-a-long in de zomer, zes weken een stuk van het patroon op maandag. Je had drie kleuren nodig die bij elkaar pasten en in elkaar overliepen. Ik dacht meteen aan drie strengen die ik op Berlin knits had gekocht bij Frida Fuchs, misschien niet echt "fade" maar ik had ze wel gekocht om er een sjaal mee te maken, dus ik besloot het er op te wagen. 

Ondertussen zijn alle puzzelstukjes bekend, ik ben nog steeds aan het voorlaatste bezig, want met de warmte en met de Gentse feesten heb ik toch wat vertraging opgelopen. De constructie is ook niet zo evident om het project mee te nemen. We hebben namelijk twee driehoeken moeten breien en deze staan nu op één naald, het gat middenin wordt gevuld. Een poncho zie ik echt niet zitten. 

You Might Also Like

0 reacties