Me Made May '18 - the results

Vandaag is de laatste dag van mei, tijd voor een kleine round-up van MeMadeMay. Ik nam me voor om een aantal dingen te doen :  - ik ging ...

Vandaag is de laatste dag van mei, tijd voor een kleine round-up van MeMadeMay. Ik nam me voor om een aantal dingen te doen
- ik ging door mijn handgemaakte spullen gaan en beslissen wat ik er mee zou doen: ok, geen systematische lenteschoonmaak maar er zijn een paar spullen verhuist van eigenaar
- aanval op de stapel onafgewerkte producten: het berenjurkje werd geblogd, de grenadine jurk heb ik vandaag aan en komt er vast nog op. Er is een heel oud breiwerk afgewerkt en zelfs al gedragen. Is de stapel weggewerkt? Woehaha... van de vier projecten die in in de post aanhaalde heb ik er één afgewerkt, om maar te zeggen. 
- heb ik elke dag iets handgemaakt aan gehad? Nee. Heb ik me dat aangetrokken? Nee. Ik draag vaker iets handgemaakt en niet enkel in mei, en het valt me minder op als ik eens iets handgemaakt uit de kast haalt, het zijn kledingstukken zoals de andere zou je kunnen zeggen.

Ik weet dat ik de voorbije keren vaker moest zoeken hoe ik dingen zou combineren en dat is een probleem dat ik steeds minder heb. Kijk naar het volgende voorbeeld, ik vond een grijs-roze stofje bij Soldeur, knipte een givre van deer&doe met driekwart mouwen (want sommige mensen hebben het moeilijk met een grote tattoo in een professionele context) en het combineert perfect met de stockbridge cardigan. Ideaal voor de grijzere dagen in mei waar een t-shirt en cardigan wel nog konden.  



 Ik volgde reeds meerdere keren een snelle kleurenanalyse en ik hou er niet van als ze zo de meer "mute" kleuren uitkomen. Deze combinatie zit zeker in dat palet en hoewel ik het wel iets vind hebben, vind ik het toch niet helemaal dat. Misschien voor dagen dat ik niet wil opvallen...

You Might Also Like

1 reacties

  1. Ik deed nog nooit een kleurenanalyse, moet ik misschien toch eens overwegen - hoewel, die mute bij u... ik kan niet zeggen dat ik daar een grote fan van ben ;). Ik zou me wellicht niets aantrekken van de resultaten en gewoon mijn eigen zin doen.

    BeantwoordenVerwijderen