Ik zag twee beren

Voor MeMadeMay daagde ik mezelf uit om de stapel onafgewerkte projecten aan te pakken. En ik besloot meteen om die eerste dag er in te vlie...

Voor MeMadeMay daagde ik mezelf uit om de stapel onafgewerkte projecten aan te pakken. En ik besloot meteen om die eerste dag er in te vliegen. Het stofje is al een tijdje geknipt en overlockt en aangezien ik dit jurkje uit Ottobre woman 2012/5 al een paar keer maakte (hier en hier bijvoorbeeld, maar ik heb ook een bloemetjesversie en eentje met vogeltjes) duurde het ineen steken niet lang. 


Deze keer koos ik voor de driekwart mouwen en ik hield de lengte net over de knie. Op de foto moest ik nog omzomen en droeg ik mijn jeans. Het stofje is er eentje van Soft Cactus en ik hou wel van de beren. Ik zie het mezelf vaak dragen.

You Might Also Like

0 reacties