Truien

"Maar jij moet toch veel truien hebben, met al dat breien? Ik zie dat maar passeren..." Het is een opmerking die ik wel vaker hoor...

"Maar jij moet toch veel truien hebben, met al dat breien? Ik zie dat maar passeren..." Het is een opmerking die ik wel vaker hoor en het was mijn inspiratie voor de instagram challenge ikv Wovember.


Ik legde al mijn truien in de onderste lade van mijn kleerkast, de cardigans gingen een lade hoger. En ik stelde vast dat ik, ondanks wat ik spontaan zou denken, meer cardigans heb dan truien en dat er zelfs nog wat plaats is in die lade voor een extra trui (of twee).

Verder valt me ook op dat er maar liefst vijf ontwerpen van Kate Davies liggen: Paper dolls, Lighthouse, Boreal, Warriston en owls. Is het toeval dat de trui die ik op de naalden heb (of beter één van de truien) ook één van haar is? Ik denk het niet. Verder twee truien van Veera Välimäki: breathing space en sweet vanilla tunic. Ook twee van Suvi Simola: dandelion en daily vanilla. Eentje van Ysolda, skelf.

De meeste truien zijn echt wel warm, zoals boreal, warriston en sauvabelin, uit woods die ik deze zomer mocht testbreien. Niet altijd makkelijk op kantoor, want het ziet er al gauw zo casual uit.

You Might Also Like

0 reacties