Givre

Het is geen geheim dat ik fan ben van de patronen van Deer&Doe . Meestal lanceert Eleonore er een aantal, twee of drie in het najaar en ...

Het is geen geheim dat ik fan ben van de patronen van Deer&Doe. Meestal lanceert Eleonore er een aantal, twee of drie in het najaar en in het voorjaar. En dan bestel ik die snel en blijven ze hier liggen tot er eens tijd is.



Deze keer ging het sneller dan verwacht, ik was aan het puzzelen met de stof om er een burda7828-t-shirt uit te krijgen en kijk, het lukte om er ook een givre uit te krijgen. De givre kreeg twee cm extra zoomwaarde en werd sneller gestikt dan de burda7828-t-shirt.

Het stofje komt van bij Madeline De Stoffenmadam en mijn oog viel er op bij een workshop. Een van de andere vrouwen maakte er een zalig mooi kleedje in en toen de stof later terug in voorraad kwam sloeg ik mijn slag.

Het topje zit perfect. Ik maakte de grootste maat (nothing but a number, love, nothing but a number) met dus 2 extra cm omdat ik graag heb dat het voldoende laag valt. En ik gebruikte ook de halsuitsnijding van de kleinste maat, wat nog steeds heel zedig is. Ik droeg het topje afgelopen weekend op een yoga workshop en het bleef perfect zitten en ik kreeg er zelfs een compliment over! Zonder dat ze wist dat het zelfgemaakt was, denk ik. Win-win, noem ik dat!

Gaan er nog volgen? Ja, zeker, maar misschien nu toch eens met lange mouwen, kwestie van het winterseizoen door te komen. Givre betekent immers zoveel als "met ijs bedekt".

You Might Also Like

0 reacties