B3

Wel, B1  zat redelijk snel in elkaar en met het zelfde patroon kon ik ook B3 maken. Ik zocht een stofje, wit en blauw in double gaze van Nan...

Wel, B1 zat redelijk snel in elkaar en met het zelfde patroon kon ik ook B3 maken. Ik zocht een stofje, wit en blauw in double gaze van Nani Iro, vermoedelijk gekocht bij Miss Matatabi. Ik knipte de stof zo dat de boord met de bloemetjes doorlopen op voor- en achterpand.

In het boekje is B3 met een knoopje op de rug. Ik koos er voor om de rug volledig gesloten te houden, het stoort me als ik dat moet dichtdoen en als het toch geen nut heeft dan hoeft het eigenlijk ook niet. Ik knipte opnieuw de hals wat dieper en de heupband wat breder (allez, op maat van mijn heupen). In een mum van tijd zat het in elkaar, al bleek het mooi bevestigen van die heupband deze keer iets moeilijker. De stof schuift iets makkelijker heb ik de indruk.

 

You Might Also Like

0 reacties