Coppélia cardigan in black&white

In de sfeer van eindejaarslijstjes ben ik aan het beseffen dat niet alle handgemaakte kledingstukken hier al verschenen zijn. Dus komen ze ...

In de sfeer van eindejaarslijstjes ben ik aan het beseffen dat niet alle handgemaakte kledingstukken hier al verschenen zijn. Dus komen ze bewust uit mijn kleerkast en worden er 's ochtends foto's getrokken, met slecht licht en natte haren.

In september was er een feestje waar ik naar uit keek, in black & white thema, en daarvoor zag ik de ideale combinatie tussen het coppélia cardigan van Papercuts Patterns en het stofje van bij Froy & Dind, beide gekocht bij Georgette

Wat kan ik zeggen, het is niet de eerste keer dat ik het patroon maak en niet de laatste keer. Deze keer deed ik wel de moeite van het striklint te maken. Het zal ook niet de laatste keer zijn dat ik het patroon bovenhaal. Het is nu immers geknipt, maar vermoedelijk ga ik het vaker zonder striklint maken. Het stofje is geweldig, redelijk dik, waardoor het toen echt als "jasje" dienst deed en het feestje was geweldig. 


You Might Also Like

0 reacties