#bfl: vreetz'oppers

Mevr. Khadetjes heeft een gevoelige snaar geraakt met het derde patroon voor de bloggers for life. Ze zijn alle vier leuk en goed uitgelegd....

Mevr. Khadetjes heeft een gevoelige snaar geraakt met het derde patroon voor de bloggers for life. Ze zijn alle vier leuk en goed uitgelegd. Je moet eens kijken hoe creatief!

Ik had het patroon voor de vreetz'oppers mee op naaiweekend en ik kreeg de smaak te pakken. Wat zeg ik, het werd een kleine obsessie, Ă©Ă©n van de meer onschuldige, als ik dat zo mag zeggen. Ik schooide nog wat restjes bij mijn gezelschap. Niet omdat ik zelf geen restjes stof heb #schaterlach maar omdat de vreetz'oppers dan meteen een herinnering aan een geweldig weekend zijn. Samen met een restje van een rok, een kleedje,...



Ik kwam naar huis met drie exemplaren en besefte dat er nog een lijf was om te testen. Om nog te zwijgen over die oren, voetjes,... Ik diepte nog wat extra ritsen uit mijn rommelmarktvondsten en momenteel staat de teller op 7. Maar er liggen nog twee paar ogen en een hoofdje klaar...

En omdat niet alleen kinderen ergens mee zitten dat ze aan een vreetz'opper moeten kunnen toevertrouwen, is er al eentje voor een volwassene gereserveerd.
 Voorlopig zijn er zes klaar, maar er liggen nog wat losse onderdelen te slingeren op mijn naaitafel, dus wordt vervolgd...

Vanaf 14/11 begint de veiling met zelfgemaakte stukken en zoals ik al kon zien op weekend en horen op de stoffenverkoop van Mon Depot, het wordt de moeite...

You Might Also Like

2 reacties

  1. Van deze vreetz'oppers kan je alleen maar blij worden, hé! Goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Wij 'Lezen for Life' bij ons in de bib, maar dat zal je ongetwijfeld al opgemerkt hebben ;)

    BeantwoordenVerwijderen