Fair Wear Friday: op hakken

"Over vrijdag, zou je je hakken kunnen thuislaten?" Ik kijk naar mijn scherm en blijf kijken. Ik vraag maar waarom, aangezien het ...

"Over vrijdag, zou je je hakken kunnen thuislaten?" Ik kijk naar mijn scherm en blijf kijken. Ik vraag maar waarom, aangezien het louter naar mijn scherm staren geen antwoord zal opleveren. Blijkt dat ik in mijn profiel iets van hoge hakken heb gezet en hij niet van de grootste is. Het was dus een duidelijke opdracht tijdens de solden.

Ecologisch verantwoorde schoenen zonder hak, het werden deze beauties van Brako.



 En ja, ze hebben een hak, maar ze zijn schitterend van kleur en naar eigen zeggen scoort Brako goed. Het merk wordt ook verkocht bij Today is a good day en ik denk dat zij ook hun bronnen checken, ik hoop het want bij Rank a Brand is er niks over terug te vinden. Ik heb ze natuurlijk gekocht, want ik heb alleszins niet de neiging om mijn hakken achterwege te laten.


You Might Also Like

2 reacties