Chardon, eentje om het af te leren?

Op het naaiweekendje naaide ik een rok , ik haalde die twee of drie keer uit elkaar tot grote hilariteit van Mme Fieflo  en Fien . Want ik ...

Op het naaiweekendje naaide ik een rok, ik haalde die twee of drie keer uit elkaar tot grote hilariteit van Mme Fieflo en Fien. Want ik geloofde nooit dat ik daar in zou passen als ik het patroon gewoon volgde. En nee, het hielp niet dat ik die rok al eerder maakte. Maar na een paar keer dragen en het vergelijken met andere exemplaren was het wel duidelijk dat ik het maar beter los kon maken en die plooien toch weer verbreden. Het viel wel erg laag op de heupen...

Maar zoals dat dan gaat komt het op een hoop van herstelwerkjes terecht. Ik profiteerde van het verlof om die onder handen te nemen, afgewisseld met nieuwe kledingstukken. Ja, ook als is het opnieuw een Chardon van Deer & Doe, het is wel een nieuw kledingstuk, in een canvas van Birch gekocht bij Liesellove met dit patroon in gedachten. Ik werkte de binnenkant af met lint in plaats van beleg en aangezien het canvas is hoefde in deze geen onderrok. Ik kijk er al naar uit om deze in gebruik te nemen. En ik twijfel of ik die andere canvas ook niet zou gebruiken voor dit rokje?

You Might Also Like

0 reacties