Mijn eerste Theo

Als los eindje kan dit tellen, en eigenlijk is het ook totaal onverwacht. Ik stond vroeg op met kerst, gewoon wakker geworden en in de stape...

Als los eindje kan dit tellen, en eigenlijk is het ook totaal onverwacht. Ik stond vroeg op met kerst, gewoon wakker geworden en in de stapel onafgewerkte projecten viel mijn oog op een Theo.


Theo is het schitteren patroon van Zonen09 dat je in blogland al veelvuldig kon bewonderen. Ik koos het patroon op een zo(o)ndag, een gezellige workshop met Sharon. Eigenlijk was het een beetje een negatieve keuze omdat het printen van de andere patronen was tegengevallen. 

Via whatsapp liet ik haar kiezen tussen twee stofjes van SoftCactus. En ja, ze koos het stofje dat ik eigenlijk voor mezelf had willen gebruiken. 

Ik leerde veel bij op de zo(o)ndag en vooral ik werkte een stuk nauwgezetter dan ik vermoedelijk in mijn eentje zou doen. Alleen lukte het niet om die af te werken op een sessie. Ook omdat ik af en toe verstrooid was en er al eens iets losgetornd moest worden.

Gisteren was een inval, ik had niet verwacht het af te werken. De eerste mouw zat niet helemaal goed, de tweede moest er nog in.
Op de trein naaide ik de knopen nog vast. En dan was het bang afwachten. Maar het past perfect en ze had het nog maar net aan of ze vroeg of ze het de eerste dag na de vakantie naar school aanmag! En ja, tante mag er nog een maken, ook met bloemen deze keer...


You Might Also Like

1 reacties