As we speak

As we speak is een overzicht van kleine dingen die ik zo af en toe eens publiceer. Er zitten een paar terugkerende onderdelen in, maar even...

As we speak is een overzicht van kleine dingen die ik zo af en toe eens publiceer. Er zitten een paar terugkerende onderdelen in, maar even vaak is het gewoon ad random.

To eat: Mijn groentenpakket is nog steeds een voltreffer. De ene week wat meer een succes dan de ander, ik geef het toe, maar als ik dit zie dan word ik wel blij: tomaten en brocoli uit het pakket van deze week, boontjes die de week overleefd hebben, avocado van het kraam van de biomarkt op zondag en een komkommer uit de serre thuis. Samen met Berloumi-kaas die ik ook bij het voedselteam kan bestellen. 

To watch on stage:  De Kopergietery organiseerde een opname van De Geschiedenis van de Wereld, gratis voor snelle beslissers en in het Engels. Het was even wennen, maar het blijft een topvoorstelling, logisch dat deze in de prijzen viel in Edinburgh en volgend jaar ook hernomen wordt (in het Nederlands).

To make: Deer& Doe heeft drie nieuwe patronen uit en ik bestelde ze meteen. Plannen!

To walk: Ik ben voor de tweede keer mijn fitbit kwijtgespeeld, ik wacht op een nieuw exemplaar.

To declutter: Ja, dit is een nieuwe, weinig boeiende rubriek, ik geef het toe. Na weken me ergeren aan de vele potjes in de frigo en me afvragen of ik die nu nog moet bijhouden, liet ik vanavond mijn energie er op los. Ik controleerde de etiketten en vulde de vuilbak en de glascontainer. 

To wear: Ik heb een nieuwe favoriete winkel in Gent: Curvies. Ik had al van het principe gehoord, maar liep er een drietal weken geleden toevallig voorbij. Ik zette me over "mijn dik gat" syndroom en kreeg de best zittende broek in jaren mee in de paskamer. "Maar jij kan wel wat skinny verdragen," zei ze heel beslist. En weet je, ik denk dat ze misschien wel gelijk heeft. In elk geval sinds zaterdag heb ik een tweede broek gekocht van hetzelfde merk. 

You Might Also Like

1 reacties

  1. Ben heel benieuwd naar dat middelste jurkje, ziet er heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen