#fabriclaunchzonen09

Zaterdag stond met stip in mijn agenda: fabric launch Zonen09. Sharon is één van de meest creatieve mensen die ik ken. Ze heeft een oo...

Zaterdag stond met stip in mijn agenda: fabric launch Zonen09. Sharon is één van de meest creatieve mensen die ik ken. Ze heeft een oog voor detail, kan stofjes combineren tot ongelooflijk mooie outfits voor haar zonen en slaagt er in om dit ook op een super begrijpbare manier om te zetten in patronen, die telkens meerdere opties bevatten, zodat ze zowel voor beginners met wat durf als meer gevorderden een plezier zijn. 



Bovendien is ze ook een ongelooflijk organisatorisch talent met oog voor detail en een goede smaak. Het feestje was dan ook af. Er was lekker gebak (Bakabar, hou ze in de gaten), cava met eetbare bloemen, vintage servies, boeketten, snoep en fruit,... En een select gezelschap van bloggers en winkels om haar nieuwe creaties voor te stellen. Het was een eer om hier bij te zijn. 
De foto doet de modellen onrecht aan, kijk dus zeker op haar site: Wolf is een fantastisch originele pyjama die je kan maken in een korte versie, een lange versie en in één stuk. Bij de pyjama hoort een cape, dat van je kind een superheld maakt of rustig te liggen onder een lekker warm dekentje. Wolf komt er in de zomer en ondertussen zijn er zes stofjes, 3 in popeline en 3 in tricot, telkens met wriemelbeestjes en mooie kleuren. GOTS-gecertificeerd.
Naast een goodiebag voor alle aanwezigen was er ook een tombola met fantastische prijzen. Sharon was een fantastische gastvrouw.


Ik kwam thuis met drie blauwe stofjes en ja, eentje daarvan zal een jurk voor mij worden... wandelende takken of niet...

De goodiebag was goed gevuld, met het risico om iets te vergeten: chocolade van tony's, een tas van Who's that girl, een zalige manier om je kinderen links en rechts te leren met Lilly en Ralph, granola van Granovie, Wolvis, zaadjes van gezondetuinen.be, kaartjes van bl-ij, een klosje garen van Mertens Mercerie, Mertens naaimachines, stAen... en natuurlijk Likebirds, waar het feestje doorging.


Ik had een fantastische tijd en praatte met vele mensen. Soms een beetje intimiderend om die bekende bloggers tegen te komen, bloggers die boeken schrijven (of nog gaan schrijven) en bloggers die ik al lang lees, maar even goed nieuwe en kleine blogs. Nadien gingen we met een klein groepje nog wat eten en drinken in de stad. Ik sliep slecht, wat wel vaker gebeurd als er te veel indrukken in mijn hoofd zitten. Zondag begon ik de dag met koffie en granola, meloen en yoghurt van de voedselteams. Zalig! 


De stofjes gingen de machine in en nu is het zoeken naar wat vrije tijd om eens achter mijn naaimachine te kruipen. Het is te lang geleden.


Dank je Sharon, het was fantastisch! Veel succes met de collectie!

You Might Also Like

2 reacties