As we speak

To study: Door onvoorziene omstandigheden op het werk moet mijn examen van maandag uitgesteld worden. Woensdag, twee dagen extra maar o...

To study:

Door onvoorziene omstandigheden op het werk moet mijn examen van maandag uitgesteld worden. Woensdag, twee dagen extra maar ook dagen waarin gewoon gewerkt zal worden. Dus toch een beetje een dubbel gevoel...

Het eerste examen was schriftelijk en ik denk dat het wel voldoende zal zijn. Ook al had ik de indruk dat ik het beter beheerste dan ik schreef op papier. En nee, ik begin niet eerst op kladpapier... tsss

To build a home:
Het was al een paar keer uitgesteld en toen ze belden dat ze eraan zouden beginnen had ik de moed niet om te zeggen dat het niet zo goed uit kwam. De mannen zagen, meten en vijzen, en de zolder krijgt vorm. 

To knit in public:
Afgelopen zaterdag was het WKIP-day. World knit in public day. Ik hield het op een korte pauze bij Stoffenidee en een ijsje vlak bij mij thuis. Totally into pink these days...
To watch on screen:
Een tip van Rozemie van Breien en haken in Oostende en wat voor één! The wrong mans van de BBC, een serie met twee underdogs als helden. En één ervan is de geweldige Smithy uit Gavin and Stacey

You Might Also Like

0 reacties