Me Made May - update 3

Een update voor Me Made May en het lukt perfect om elke dag iets handgemaakt uit mijn kleerkast te kiezen. Combineren is soms moeilijk. ...

Een update voor Me Made May en het lukt perfect om elke dag iets handgemaakt uit mijn kleerkast te kiezen. Combineren is soms moeilijk.

Maandag, de ideale dag om mijn nieuwe rokje aan te doen. Samen met blauwe panties. Chardon van Deer&Doe, zo volgen er nog. Ik huppel er een beetje van. En waarschijnlijk had ik er ook mijn lush bij aan.

Op dinsdag koos ik voor een kleedje uit Ottobre, donkerblauw met witte vogeltjes. Een model dat me wel flatteert hoor ik en ik heb er ook een flanel versie in (na 1 keer dragen ontdekte ik er wel een scheur in, nu moet ik nog beslissen of het herstelbaar is). En celery of lush, ik ben het niet zeker.

De lush had ik zeker aan op woensdag. Ik wou per se mijn nieuwe bloesje aan. Ik moest er toen nog over bloggen en hoopte dat ik foto's zou kunnen nemen tijdens de dag maar heel korte mouwen waren toch iets te optimistisch. Dus moesten jullie het doen met foto's op de kapstok.

Donderdag, de dag dat mijn stad ofwel zou gaan feest vieren ofwel zou hopen op feest. Ik koos subtiel voor een blauw rokje uit Knipmode. Het is een redelijk gekleed exemplaar, zit comfortabel en ik voel me er wel sexy in. Of mag je dat niet van jezelf zeggen? Ik heb ook een versie met een uiltjesprint die ik toch ook nog eens zou moeten bovenhalen. Maar die geeft me niet hetzelfde gevoel, dis misschien speelt dat ook een rol waarom ik die minder draag. En op het stapeltje af te werken ligt een combinatie van groen en wit. Dringend eens bovenhalen en beslissen wat het wordt.

Vrijdag koos ik gewoon voor meer blauw en wit. Mijn nieuwe chardon, ja twee keer in de week. It happens. Ik was heel de dag buitenshuis, dus niemand heeft het gemerkt.

Zaterdag koos ik voor comfort en ook de rest van het weekend zal dit vermoedelijk het codewoord worden. Ik haalde een bloesje uit burda in een stofje van bij Georgette boven. Het is iets te casual om op het werk te dragen heb ik de indruk en vooral ik ben er niet goed uit. Op de blogpost werd al gereageerd dat het te groot was aan de schouders, maar tegelijkertijd voel ik me beperkt in bewegingsruimte. 

Conclusie:
Love love love chardon! Mijn vogeltjes jurk is een all arounder en dat "sexy secretaresse" rokje zou ik gewoon meer moeten dragen. Misschien moet ik een bloes of t-shirt ofzo erbij zoeken om er echt een outfit van te kunnen maken?

You Might Also Like

0 reacties