1 mei

Dat is denken aan de rode roosjes die ik vier jaar lang kreeg om mij aan te moedigen bij het blokken terwijl hij wel naar de optredens kon. ...

Dat is denken aan de rode roosjes die ik vier jaar lang kreeg om mij aan te moedigen bij het blokken terwijl hij wel naar de optredens kon. Enter the hashtag jaarsysteem en student en ook wel liefde.

Dat is denken aan al de bloemen die ik sindsdien zelf kocht op fie dag. Omdat het goed is om te herinneren. En dat het ook niet altijd rozen moeten zijn.
Dat is denken aan zij die vijf jaar geleden stilletjes uit ons leven verdween. Ik had toen witte rozen gekocht. Hoe ik mijn pa het nieuws moest vertellen. De mens kwam rustig uit bad, zag alle gemiste oproepen en belde eerst naar mij. 
Dat is ook onder de stadshal doorlopen terwijl de internationale wordt gezongen. Stiekem meezingen. 
Dat is ook taart en koffie in een café met mooie foto's en achteraf de fotograaf een berichtje sturen. 
Dat is ook zien hoe de stad zich klaar maakt voor de zomer.

You Might Also Like

0 reacties