Me Made May 15 - pledge

'I, Nobutterfly, sign up as a participant of Me-Made-May '15. I endeavour to wear one me-made item each day for the duration of May ...

'I, Nobutterfly, sign up as a participant of Me-Made-May '15. I endeavour to wear one me-made item each day for the duration of May 2015'

Meer info of meedoen, kan via deze link

Ik besef dat ik in vergelijking met vorige edities minder ambitieus ben, maar ik denk dat dit meer realistisch is. Ik had ook twee me-mades kunnen zetten en telkens een sjaal tellen, maar dat ga ik niet doen. Ik heb de voorbije weken en maanden minder genaaid. En vooral minder dingen afgewerkt. Er zaten ook een paar ongelukjes bij en anderzijds kocht ik recent ook wel een paar leuke kleedjes die ik met mooier weer ook gewoon wil aandoen.
We zien wel hoe het loopt, ik noteer braafjes wat ik draag en op het einde van de maand maak ik de balans op.

You Might Also Like

0 reacties