#boostyourpositivity

Een zondag in het zonnetje. Brunch met bloggers. Het bezorgt me altijd wat sociale stress om dan vast te stellen dat het best mee valt.  Feb...



Een zondag in het zonnetje. Brunch met bloggers. Het bezorgt me altijd wat sociale stress om dan vast te stellen dat het best mee valt. 
Februari was voor mij een moeilijke maand. #boostyourpositivity zorgde voor inspiratie en herkenning. De opdrachten van Kelly en Lies zorgden voor de nodige reflectie, zelfs als het over kleine dingen als cadeautjes voor jezelf ging. 

Ik had deze middag een leuke tijd, maar had het soms ook moeilijk.  En dat gaat de komende tijd nog wel even blijven vrees ik. Maar ik neem me alvast voor om toch nog eens iets in Bar Bidon te gaan drinken en buiten te komen.

You Might Also Like

0 reacties