#boostyourpositivity - food

Ha, als Lies  aan Energy & positivity denkt, denkt ze aan eten. Ik vrees dat ik haar niet meteen kan helpen aan het ideale recept, want ...

Ha, als Lies aan Energy & positivity denkt, denkt ze aan eten. Ik vrees dat ik haar niet meteen kan helpen aan het ideale recept, want ik ben liever lui dan moe. Maar groentjes in de oven en daar wat pasta bij doet het altijd. En ook groentjes waarvan je het niet zou denken, zo proefde ik onlangs bloemkool uit de oven. Gewoon in stukken gesneden, wat olie over en een paar tenen knoflook in de schaal.

Zelf ben ik een grote fan van ontbijt. Het is waarschijnlijk waar ik het meest naar uit kijk als ik op hotel ga. Thuis lukt het wat minder, tot ik me bedacht dat we rode vruchten in de diepvries hebben zitten, met wat müesli en soya yoghurt erbij is het zalig. Doe er dan nog een schuimende koffie bij, dank aan het liefje voor zijn gadgetsliefde en je weet dat het een zalige dag wordt.


Deze challenge kadert in het #boostyourpositivity project van Activia. 

You Might Also Like

0 reacties