#boostyourpositivity - challenge dag 1

Kelly en Lies dagen bloggers een maand lang uit. En ook mensen zonder blog kunnen mee doen. Natuurlijk doe ik mee... Kelly  is deze wee...

Kelly en Lies dagen bloggers een maand lang uit. En ook mensen zonder blog kunnen mee doen. Natuurlijk doe ik mee...

Kelly is deze week aan de beurt en verzon een weekuitdaging voor de bloggers en voor elke dag een Instagram-uitdaging. Ik wil voornamelijk via mijn blog meedoen, maar elke dag een uitdaging zie ik ook wel zitten. Weliswaar volgens het wijvenweek- principe: een inhaaldag is mogelijk en ook gewoon een joker inzetten. We zien wel hoe het gaat.

Het thema deze week is inner en self. En met de uitdaging van vandaag gaat ze meteen keihard: een foto van jezelf.

Niks zo moeilijk als een foto van jezelf vinden waarvan je niet vindt dat je een dik gat hebt of raar lacht. Ik zou een kinderfoto kunnen zoeken, maar ik wil iets recent. Ik sta hier wel vaker op de foto als ik een naaisel of breisel beschrijf, maar ik neem die foto's snel of geposeerd en dat wil ik deze keer niet. Ik zou ook kunnen terug grijpen naar de foto's waar ik voor poseerde, maar he, dat blijkt ook al zeven jaar (slik) geleden. En ik zou ook de selfie met mijn kapsel-recht-van-de-kapper kunnen nemen, maar ook dat is maar fake.

Ik ging dus bij mijn lief te rade om te kijken of hij recente foto's van me had die voor online publicatie geschikt zijn. Hij is zowat vergroeid met zijn telefoon, dus echt lastig kon dat niet zijn, dacht ik. Zucht...


Het is deze foto geworden, ik herinnerde me niet waar of wanneer hij genomen was. Ik lijk ook wel wat afgeleid, wat misschien wel de reden is dat ik me niet herinner dat hij genomen is.

Wat me wel opvalt is hoe ontspannen ik er op sta. De foto is genomen vorig jaar in Stockholm, een lang en zalig weekend met ons tweetjes, waarbij we lekker zijn gaan eten en leuke dingen hebben gedaan. We zouden dat vaker moeten doen.




You Might Also Like

0 reacties