#projectblogboek

Toen ik in maart mee deed aan de Big Blog Meetup had ik zo mijn twijfels, ik merkte dat mijn blogje wat verwaarloosd werd, met minder poste...

Toen ik in maart mee deed aan de Big Blog Meetup had ik zo mijn twijfels, ik merkte dat mijn blogje wat verwaarloosd werd, met minder posten, met minder persoonlijke uitlatingen, met meer creatieve postjes,... Het was niet altijd een bewuste evolutie, maar blijkbaar ligt bloggen soms toch wat moeilijk. Ik kocht zonder twijfelen het blogboek, want Kelly is niet alleen een toffe, ze schrijft ook over dingen die me interesseren, soms eens wat meer, soms eens wat minder en haar blog Tales from the crib is zonder twijfel één van de eerste die ik uit mijn blogreader lees. 



Ik was dan ook blij toen haar boek uit kwam en had een hoop voornemens. Gelukkig is er dan mevrouw i. van Kerygma om de kat de bel aan te binden. Dus ik doe mee, als na-aper en naloper, volgens mijn eigen ritme en wanneer ik daar zin in heb. Wijvenweken à volonté!



You Might Also Like

0 reacties