Een olifant loopt door

Met het nieuwe schooljaar kwam er een verzoeknummer. Ik probeer die zoveel mogelijk af te slaan, maar deze keer was het moeilijk. En ik kree...

Met het nieuwe schooljaar kwam er een verzoeknummer. Ik probeer die zoveel mogelijk af te slaan, maar deze keer was het moeilijk. En ik kreeg veel tijd, dus nog moeilijker om nee te zeggen, ideaal om mee te nemen op weekend en eens te proberen...

Ik haalde een restje van het hemdje van in het begin van het jaar boven en meette eens de afmetingen. net genoeg. En ja, die eerste rij is zijn rugje en hoofdje kwijt, zo zielig. Een typische beginnersfout, zullen we maar denken. De rest van de stof werd groen, net zoals de binnenkant.


Ik volgde de tutorial van handmade mieke en verplichtte mijn lief om letters uit flockfolie te knippen. De foto is van voor de letters, maar you get the idea. De jongen is er blij mee en daar worden wij blij van.

You Might Also Like

1 reacties

  1. Kniesoor die er op let. op de onthoofde olifanten haha. Er leuk geworden rugzakje zo, mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen