Lush-Pod-KAL - week 8

De laatste dag van de KAL en het is gelukt! Ik zuchtte vrijdag nog maar eens diep toen ik bij de Veritas stond. Ofwel zaten er te weinig ...

De laatste dag van de KAL en het is gelukt! Ik zuchtte vrijdag nog maar eens diep toen ik bij de Veritas stond. Ofwel zaten er te weinig knopen in de tube (en dan kunnen ze nooit zeggen of die nog binnen komen en wanneer dan wel) ofwel waren de knopen duur, zoals in 1,25 voor een knoop en ik heb er tien nodig. Ik kwam dus zonder knopen thuis.
Gelukkig passeerde ik een klein winkeltje in Ingelmunster onderweg naar mijn ouders en daar vond ik geschikte knopen aan een fractie van de prijs. 
De trui zit geweldig en ik weet nu al dat ik deze veel zal dragen. De wol voelt warm en een beetje stug, zoals wol wel vaker voelt. Ik hoop dat mijn nichtje niet zal vinden dat het piekt of kriebelt, want ze krijgt een mini versie voor haar verjaardag. Onderweg naar mijn ouders zette ik de ajourband op. Voor een vijfjarige zijn dat amper zes patronen en dus hoop ik deze week na het blocken ook de steken te kunnen opnemen. 

Omdat  ik vandaag het huis voor mezelf heb moeten jullie het doen met een badkamerfoto. 

Nog even de technische gegevens:
wol: Artesano DK Blue Faced Blend, gekocht op ebay bij Natural fibers, discontinued 100% British wool

You Might Also Like

1 reacties