Lush-Pod-KAL - week 3

De derde week al en het gaat goed vooruit, ik nam de steken op aan de onderkant van de ajour boord en begon de lange rijen tricot. Gelukkig...

De derde week al en het gaat goed vooruit, ik nam de steken op aan de onderkant van de ajour boord en begon de lange rijen tricot. Gelukkig kon ik na een aantal rijen de mouwen op een draadje zetten en met wat minder steken verder doen. Maar het blijven wel redelijk lange rijen. Gelukkig zie ik het wel opschieten. Met een naald 4 gaat dat toch een stukje sneller dan met een 3. De wol voelt fantastisch, zacht en stevig tegelijkertijd. Ik ben er zeker van dat ik deze cardigan veel zal dragen deze winter. Het is wol die in Groot-Brittanië werd gemaakt, van Britse schapen en gesponnen in Britse molens, Blue faced blend van Artesano, spijtig genoeg al na een heel korte tijd uit productie genomen. En ik ben blij dat ik er nog in andere kleuren te pakken heb gekregen, de ideeën voor projecten komen binnen maar ik hou ze een beetje af. Alleen is het af en toe een beetje opletten omdat ze ook wel durft splijten. 

You Might Also Like

0 reacties