You win soms, you lose soms

Ik kocht het stofje via een facebookgroep van Paspelpoes An. Het duurde een eeuwigheid voor ik besliste wat er mee te maken en hoe te knippe...

Ik kocht het stofje via een facebookgroep van Paspelpoes An. Het duurde een eeuwigheid voor ik besliste wat er mee te maken en hoe te knippen. Met wat passen leek een jurk mogelijk, alleen was het model van de rok niet geschikt voor de band en haalde ik madame zsazsa's patroon boven. Voor het lijf wou ik retrojurk uit Femma gebruiken.


En eerder deze week kon ik eindelijk tijd maken om het geheel samen te steken en te passen. Je ziet hier de achterkant omdat ik de voorkant al aan het lostornen ben geweest. Waarom? Het bovenstuk is te klein. Ik had misschien toch eerst een testversie moeten maken. Nu is het wat twijfelen, misschien de nepen aanpassen? Of een tussenband? Of gewoon een a-lijn rok?

You Might Also Like

1 reacties

  1. Wow, nooit gedacht dat je daar een heel kleed uit zou krijgen! Hopelijk krijg je het bovenlijfje nog gefixt. (An)

    BeantwoordenVerwijderen