Sunny fair wear friday

Wel, deze keer  maakte ik gebruik van de spiegel bij de tandarts. Een kleedje van ethos , gekocht in de solden bij watmooi.nl . Ideaal voor ...

Wel, deze keer  maakte ik gebruik van de spiegel bij de tandarts.


Een kleedje van ethos, gekocht in de solden bij watmooi.nl. Ideaal voor mensen met keuzestress, één website waar je ongestoord kan shoppen, zonder je zorgen te maken over ecologisch enzo. Het vreemde is wel dat ik ethos niet vond op de site van de Fair Wear Foundation, blijkbaar zijn ze niet aangesloten.




Niet meteen een vrolijke zomerkleir maar volgens het lief kan dit wel onder "vrolijk vrouwelijk", een label dat hij boven haalde toen ik vroeg wat mijn stijl is. De naweeën van me made may, zeg maar, volgens hem ontbrak wel wat vrolijk vrouwelijk in mijn kleerkast.

Wil je ook meedoen aan Fair wear friday, lees dan even de regels en meld je aan.

You Might Also Like

1 reacties