Ysolda komt naar België!

Op Ysolda's blog loopt momenteel een knit-along voor de wee cria. Wee is schots voor klein en 1 van de leukste woorden die ik ken. Momen...

Op Ysolda's blog loopt momenteel een knit-along voor de wee cria. Wee is schots voor klein en 1 van de leukste woorden die ik ken. Momenteel komen van een aantal van haar patronen mini-versies uit. Heel leuk, en het heeft mij aangezet om opnieuw de cria op te zetten. Voor mij en met dezelfde wol van de vorige keer, maar hopelijk wel de goede maat deze keer.



Logisch dat ik enthousiast reageerde toen ik hoorde dat Bart&Francis het weekend van 21, 22 en 23 juni workshops met Ysolda organiseren. Op zaterdag is er de perfect sweater (nooit meer de verkeerde maat!), op zondag shawl geometry en op maandag iets met monsters.

Ik ben ingeschreven op zaterdag, midden in mijn examens, ja. Maar er zijn nog plaatsen, dus tijd voor wat extra reclame!

Meer info op de site van Bart&Francis en groep Belgian Ravelers on ravelry

You Might Also Like

1 reacties