Kroniek van een fiasco

Ik heb er lang nagedacht over deze post, alleen de titel is een constante gebleven. En het onderwerp. Het stofje kocht ik in solden bij de s...

Ik heb er lang nagedacht over deze post, alleen de titel is een constante gebleven. En het onderwerp. Het stofje kocht ik in solden bij de stoffenkamer. Online en ook al stond erbij roze, ik vond het er eerder rood uit zien. Who was I kidding, voor die ene keer dat er ook een kleur bij een webshop staat, geloof die dan maar. Trouwens alle webshops zouden dat moeten doen.


Maar... It grew on me en ik begon het wel leuk te vinden. Het model heb ik al eerder in een Vietnamstofje gemaakt. Ik maakte de beginnersfout bij uitstek. Maar gelukkig was er nog voldoende stof 

Ik koos er deze keer voor om een lint te gebruiken. Maar ergens was er toch nog iets verkeerd aan dat voorpand. 
Het tornmesje was nooit ver uit de buurt en van tijd tot tijd dacht ik eraan om het op te geven.
Maar ik hield vol en kon er een tijdje geleden eindelijk mee pronken. Daar is toen geen foto van genomen, maar het viel wel goed. De kleur blijft een beetje unusual voor mijn doen, maar voor de rest weinig opmerkingen. En zo kwam het dan uit de wasmachine, vol blauwe vlekken van een ander kledingstuk...

You Might Also Like

3 reacties

  1. Ik zie de beginnersfout niet, ik vind de kleur van uw tornmesje toffer dan mijn gebroken wit, en aiai de blauw plekken....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @vee, kijk eens naar de armsgaten...

    BeantwoordenVerwijderen