Tu joues tout le temps, ce n'est plus sérieux

"Jij bent voortdurend in playersmodus, zelfs als je serieus wil zijn. Vrouwen hebben daar geen boodschap aan, zij willen zekerheid.&quo...

"Jij bent voortdurend in playersmodus, zelfs als je serieus wil zijn. Vrouwen hebben daar geen boodschap aan, zij willen zekerheid." "Ah, ik ben serieus, ik ben geen player, maar ik hou van het leven en de mogelijkheden dat het me biedt." "Je bent 35, je moet weten wat je wil in je leven. Je kan niet zomaar beslissen dat je dit weekend naar Parijs vertrekt en van de wereldbol verdwijnen voor drie weken, zonder iets te laten weten..." Het gesprek wordt in het Frans gevoerd. Twee vrouwen en een man. Ze kennen elkaar, maar hebben geen relatie. Er is wel een vrouw in zijn leven, eentje die de andere vrouwen kennen. Ze proberen hem iets duidelijk te maken over relaties, mannen en vrouwen. Hij probeert zich te verdedigen. Ik kan ze niet zien zitten, maar aan hun Frans te horen zijn ze zwart en komen uit Brussel. Als ze namen als Whitney en Jennifer vermelden ben ik zeker. Soms praatten ze heel luid en klinkt de verontwaardiging sterk door. "Dus zij kan niet zomaar beslissen om met iemand een glas te gaan drinken zonder het jou te vragen? En jij vertrekt zomaar naar Parijs?" Zij zijn ook heel strikt, ja, ze komen in Brussel om te shoppen en om hun haar te doen, maar vergeet het dat ze willen uitgaan met een gast uit Brussel. Geef hen maar een jongen uit Gent... "Ce sont des blacks, ce sont tous des freres."

You Might Also Like

0 reacties