Solden

"En ben je naar de solden geweest? Het is het laatste weekend." Ik kan me inbeelden dat het lastig is om iets tegen je klanten te ...

"En ben je naar de solden geweest? Het is het laatste weekend." Ik kan me inbeelden dat het lastig is om iets tegen je klanten te zeggen als kapster. Ik passeerde er bij toeval, gelokt door een bord wat verder. Ze stonden met vier wat te kletsen en ik kon zo aan de wasbak plaatsnemen. Ik vind die hele solden maar wat zot. Oké, ik stond op een van de eerste dagen ook in een van de betere schoenwinkels van Gent. Maar neem nu zaterdag, laatste afprijzing en door het slechte weer best nog rustig winkelen. Ik zocht een bikini. Ik herinner me dat ik jaren geleden met de wintersolden thuis kwam met een bikini. Deze zoektocht bleek hopeloos, maar ik scoorde een vestje in t-shirtstof bij esprit. -70% en mijn maat. Bij de nieuwe collectie zag ik een gelijkaardig exemplaar, weliswaar zonder kap. Ik had zin om de juffrouw die het exemplaar aan het bezien was naar het soldenrek te sturen. Maar ze leek iemand die zin had in iets nieuws. Ik vond ook ballerinaslofjes voor in huis. Vier euro goed besteed lijkt me. Geen idee waarom je ze deze week niet zou kopen in de nieuwe collectie. Ik vind dat hele seizoenending maar vreemd.

You Might Also Like

0 reacties