Bakstenen elfendertig

Hoe het met de verbouwingen zit? Ik had gehoopt van hier na het weekend foto's te kunnen zetten van mijn pas geschilderde living. Missch...

Hoe het met de verbouwingen zit? Ik had gehoopt van hier na het weekend foto's te kunnen zetten van mijn pas geschilderde living. Misschien zelfs al met zetel en kastjes. Maar terwijl ik thuis probeer te werken hoor ik een geluid. Het duurt even voor ik het kan lokaliseren, een druppel onder de lichtstraal. Ik kijk naar boven maar met de witte muren zie ik weinig. Ik neem een schaaltje om er onder te zetten en de telefoon. "We doen ons best mevrouw om snel langs te komen, maar we zitten op twee weken van het bouwverlof". Ik zeg dat ik het begrijp maar dat het wel vervelend is. Ik hoor ze knikken aan de telefoon. Als je me nu wil excuseren, ik ga in een hoekje kruipen en me oprollen in een bolletje.

You Might Also Like

1 reacties