Blote benen

Tot mijn eigen verbazing heb ik het goed vol gehouden die blote benen maand in juni, ook al was het slecht weer bij momenten en best koud...


Tot mijn eigen verbazing heb ik het goed vol gehouden die blote benen maand in juni, ook al was het slecht weer bij momenten en best koud. Maar twee dagen had ik een broek aan en dan nog de dagen dat ik thuis rondliep met spatel en plak in de hand. Nadien heb ik twee dagen een broek gedragen, mijn trouwe jeans maar ik heb wel de smaak te pakken, want ik droeg de afgelopen weken al veel vaker een rokje of jurkje dan ik anders bij dit weer zou doen. Ik had me voorgenomen om ook een paar handgemaakte rokjes op mijn blog te zetten, maar dat is minder goed gelukt. Bij deze alsnog een inhaalbeweging. Laat ik beginnen met het rokje uit de naailes. Het ding heeft ongelooflijk lang rondgeslingerd met de driegdraadjes er nog in. Ik kreeg zelfs mijn punten met die draadjes erin. Maar voor de blote benen maand heb ik het bovengehaald en het is een schot in de roos. Het zit perfect. Ik weet dat sommigen velours voor koudere seizoenen bewaren, ik had dat vroeger zelf, maar deze keer hou ik me er niet aan.

Het rokje ziet er belachelijk simpel uit, gewoon recht maar het heeft verschillende delen waardoor het ook zo goed zit. Je ziet het maar gedeeltelijk op de foto's omdat donkerblauwe velours niet zo simpel te fotograferen valt. Maar ik denk dat ik me er wel nog eens aan zou durven wagen. Wat zeg ik, tijd om dat groene exemplaar af te werken voor het herfst wordt.


You Might Also Like

0 reacties