Verloren

Zo voel ik me een beetje. Ik weet niet hoe het komt. Hij had zijn laatste examen en ja, daar mag je van genieten. Ook al zit er nog een dead...

Zo voel ik me een beetje. Ik weet niet hoe het komt. Hij had zijn laatste examen en ja, daar mag je van genieten. Ook al zit er nog een deadline aan te komen. Ik dacht dat hij deze week nog druk aan het werk zou zijn. En ik vond het niet zo erg, want er moest nog wel wat geregeld worden. Maar zijn beste vriend had al zijn punten en ook dat moest gevierd worden. Ik werd er wat zenuwachtig van, hoe zat het met die deadline? Geen zorgen, zei hij en mompelde nog iets over het tweede deel van het tweede deel en het derde deel van het derde deel. Ik ben het beu om de zaag te zijn die hem achter zijn veren zit of hem ruimte en tijd te geven om dan te moeten horen dat hij lang geslapen heeft of dat hij er niet echt zin in had. Vanmiddag nam hij dan ook nog extra verlof, gewoon zonder iets te zeggen, met de vrienden op stap. En ja, we gaan een leuk weekend tegemoet, maar ik zie op tegen wat er nog in huis moet gebeuren. Vandaag was het gewoon te warm om iets te doen, ook al betekent dat weer een verloren avond. en zijn weekend lijkt vol leuke plannen te staan.

You Might Also Like

0 reacties