Bleekjes

“Heb je rode of zwarte lingerie aan?” Hij had zich niet eens voorgesteld en dit was de eerste vraag die hij me stelde nadat ik een korte vra...

“Heb je rode of zwarte lingerie aan?” Hij had zich niet eens voorgesteld en dit was de eerste vraag die hij me stelde nadat ik een korte vragenlijst op de computer had ingevuld. “Euch,… zwart” antwoordde ik, waarna hij me meenam naar een rek met witte bh’s en een stapel witte shorts uit de Hema. De scanner kan namelijk niet overweg met zwarte of rode kleuren. Sinds Verbeelding het had over haar ervaring met marie-jo kriebelt het. Ik passeerde op de braderie bij Lingeriet en ging voor de zekerheid nog eens kijken toen ik hoorde dat ze uitverkoop houdt. Zo spijtig dat ik dat vind, ik vond nog wel iets naar mijn goesting, maar dat is niet hetzelfde als een vast adresje moeten missen. Een klassiek model in het zwart met een braaf wit stipjespatroon en een vrolijk blauw exemplaar met speelse fietsen (ja, fietsen). Zoals het hoort raadde ze me ook af om die ene bh te kopen omdat de maat net iets kleiner was dan mijn maat. Het was een twijfelgeval, ze moest het toegeven, maar het mocht niet baten. Ongetwijfeld de enige bh in huidskleur die ik ooit mooi heb gevonden en waarvan ik nu overtuigd ben dat ik die absoluut nodig heb voor deze zomer als ik me in luchtige topjes enzo wil kleden. Eigenlijk heb ik maar één wit exemplaar, zo'n klassiek t-shirt ding dat al een beetje grauw ziet en niet meteen sexy te noemen is. De kans is dus groot dat ik binnenkort nog eens de kelder van den inno induik…

You Might Also Like

1 reacties

  1. Inno is echt geen goed idee, ik heb er nog nooit goed advies gekregen. Je gaat beter naar een echte lingeriewinkel, die weten beter wat ze doen. Mijn figuur is stukken verbeterd sinds ik advies heb gekregen in mijn (intussen vertrouwde en vaste) lingeriewinkel.

    BTW, een tip van een etiquettedame (die zo van die lessen geeft en al): onder iets wits mag je geen witte beha dragen, want dat tekent enorm af. Je kan altijd voor huidskleur gaan, maar wat ook enorm goed werkt, is rood. Tot mijn grote verbazing heeft ze nog gelijk ook, trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen