Op tijd

Ik meen dat dus van die olifantenpootjes, zo lomp ziet het er uit. Zo zie je maar dat de stekenproef toch ergens voor dient, ook al het zo ...

Ik meen dat dus van die olifantenpootjes, zo lomp ziet het er uit. Zo zie je maar dat de stekenproef toch ergens voor dient, ook al het zo van die kleine prutsen zijn. 


Maar het was alsof ik een voorgevoel had, ik was al iets nieuws begonnen. Ook in katoen, speciaal babykatoen. Ik heb het dubbel gehouden en heb nog voldoende voor een tweede, klein exemplaar, misschien met een tweede kleur. Ik breide deze namiddag de laatste stukjes, morgen  zorg ik voor het naaien van de draadjes en ga ik op zoek naar een knoopje. Het patroon is aviatrix en is gratis beschikbaar. Het breit heel vlot en ik was al aan alternatieve kleuren aan het denken.


You Might Also Like

0 reacties