De kelder

Als hij wegrijdt is het altijd wat lastig, zeker na een week samen. Een weekje rustig niks doen en dan een weekend hard werken. We wisten da...

Als hij wegrijdt is het altijd wat lastig, zeker na een week samen. Een weekje rustig niks doen en dan een weekend hard werken. We wisten dat er wat rommel en stof ging zijn van de trappenmannen, maar hij besloot het groots aan te pakken. Dus werd de kelder leeggehaald, gingen we naar het containerpark. Mag ik even opmerken trouwens dat mijn zelfvertrouwen danig werd aangetast toen ik daar maar liefst twee vrouwen in rok zag rondhuppelen en niet zomaar met een beetje papier ofzo maar met planchetten en al. Ik weet niet hoe het bij u zit, maar als ik naar het containerpark ga heb ik al helpen opruimen, sorteren en dat doe ik niet met mijn beste kleren aan. Allez, gisteren dan weer wel want het was een jeans die ik normaal nog aan doe, maar een rok? Ze zagen eruit alsof ze net van bij de kapper kwamen...



En alsof dat nog niet voldoende was, besloot hij zo rond een uur of negen 's avonds dat het tijd was om de kelder te witten. Ah ja, als die dan twee lagen moest hebben, kon dat nog perfect op zondag. Dat kon ik niet laten gebeuren, dus stonden we daar met zijn tweetjes, high te worden van die dampen. Vandaag volgde dan de tweede laag en de plafond. Bovendien werden de rekken wat ingekort en kijk eens aan, waar ooit hevig over gediscussieerd is of dat wel de moeite was om te behouden is zowaar een bruikbare ruimte geworden. Dankzij mijn held.

You Might Also Like

0 reacties