ik doe mee

Als Lilith van eindejaarsvraagjes doet, doe ik mee. Het is één van mijn favoriete rubrieken in de boekjes-die-ik-beter-niet-zou-lezen. Wat ...

Als Lilith van eindejaarsvraagjes doet, doe ik mee. Het is één van mijn favoriete rubrieken in de boekjes-die-ik-beter-niet-zou-lezen.

Wat vindt u de belangrijkste gebeurtenis, evolutie of trend van het voorbije jaar?
Ik ben ongelooflijk wild van Soundcloud, zeker sinds ik er Bart Moeyaert ontdekte. Een verhaaltje voor het slapengaan.

Wat vindt u het beste en wat het slechtste radio- en/of tv-programma van 2011?
Ik luister steeds minder radio en sinds de verhuis heb ik nog met moeite tv gezien. Dus op deze ga ik passen.

Wat vindt u het beste boek, de beste film, het beste toneelstuk/concert en de beste cd van 2011?
Ik heb niet het gevoel dat ik veel gelezen heb, het afgelopen jaar. En toch is het een moeilijke keuze: The observations of The corrections. Ik kan niet kiezen.
Beste toneelstuk: gij die mij niet ziet van Bruno Vandebroek en Wim Helsen en Vorst/Forest
Beste concert: Intergalactic lovers in Leuven
Beste film: The king of devil's island, nu in de zalen, zeker gaan zien

Wie wenst u wat toe voor 2012 (ten goede of ten kwade)?
Ik wens iedereen wat meer relativeringsvermogen en het vermogen om eens content te zijn.

You Might Also Like

0 reacties