Weerstaan?

De pop stond in de etalage en ik moest gewoon binnenstappen. Eens voelen hoe het nu zat met die wol. En ik had het moeten weten, het voelde ...



De pop stond in de etalage en ik moest gewoon binnenstappen. Eens voelen hoe het nu zat met die wol. En ik had het moeten weten, het voelde warm en stevig. Dus moest ik het wel passen. En terwijl ik dan toch in de winkel rondliep kon ik maar beter ook eens naar de rest kijken en zie, nog meer om eens te proberen.

Het leuke is dat je altijd een eerlijke mening krijgt. Een maat groter zou ze me alleen aanraden als ik me daar ook beter in voelde, maar ik moest toegeven dat het stoorde hoe de stof op mijn rug voelde, dan is mijn buik maar een beetje zichtbaar. En de andere kleur vond ze beter. Alleen kiezen tussen de twee kleedjes liet ze aan mij over.

En nu ik de foto zo zie, denk ik dat ik terug moet om de kousen. Niet in combinatie met het kleedje maar op dat zwarte jurkje zou het ook wel passen?

You Might Also Like

2 reacties

  1. ik vind de kousen schitterend... maar het geheel is er misschien over.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben serieus aan het twijfelen om de kousen nog te gaan halen, voor bij een zwart kleedje.

    BeantwoordenVerwijderen