DD

Mijn lief zou nog iets schrijven over vrouwen en humor, voor zover hij het begrijpt. In afwachtin zette hij iets online waarvan hij zich afv...

Mijn lief zou nog iets schrijven over vrouwen en humor, voor zover hij het begrijpt. In afwachtin zette hij iets online waarvan hij zich afvroeg of zijn lief het wel grappig zou vinden, maar gezien de dirty dancing grapjes dacht hij van wel.

Nu is Dirty Dancing één van de dingen waar niet over gelachen wordt. Ik heb weliswaar moeten wachten tot de film op tv kwam maar met dank aan de videorecorder heb ik die toch een pak aantal keren gezien. Zeker twee keer met de buurjongen, herinner ik me. Hij was verliefd, dus vond hij alles goed wat ik voorstelde, en ik was een bakvis, maar daar had hij dan weer niks mee te maken. Dus als zij van jaren 80 mag doen, dan kan ik ook niet achterblijven.



en new girl vond ik best grappig, met uitzondering van de dirty dancing, man, daar zit ik nu mee in mijn hoofd.

You Might Also Like

0 reacties