blauw met bloemetjes

Béné werd ongeduldig en loste zo een dilemma voor me op. Ik had eindelijk wat tijd voor mijn naaimachine en te veel plannen. Maar dit leuke...

Béné werd ongeduldig en loste zo een dilemma voor me op. Ik had eindelijk wat tijd voor mijn naaimachine en te veel plannen. Maar dit leuke bloemetjesstofje lachte al een tijdje. Het patroon vond ik in de knipmode van oktober(109 voor de mensen die het boekje hebben).



Ik tekende het patroon over, met stylo om eens tegendraads te doen. En ik begon te knippen.



Bij het zigzaggen zag ik een probleem: een kleine hapering in de tekening en drie kleine gaatjes, helemaal van voor.



Ik controleerde de rest van de stof en was blij dat ik mijn band nog niet geknipt had. Ik verhoogde de band met 8 cm, liet de zakken vallen en probeerde nogmaals. Mijn naadwaarden waren wat te ruim of wat te fijn gestikt en nu moet er nog een rits in, moet ik uitzoeken hoe dat zit met een split en moet ik ook nog iets bedenken voor de band. Ik denk me er van af te maken met een wit biaiske, wat denken jullie?






Mijn avonden zitten deze week vol, filmfestival, dus zal het nog even duren voor ik hier mee kan paraderen. En misschien moet er ook nog een voering in, kwestie dat ik er wat langer mee kan lopen... Dank je Béné, nogmaals, ik vind het nu al geslaagd.

You Might Also Like

0 reacties