Voor alles is een eerste keer

De naailes is weer begonnnen, ik heb de eerste al gebrost. De tweede was dikke fun. Snuisteren in Burdapatronen van twee jaargangen ver om d...

De naailes is weer begonnnen, ik heb de eerste al gebrost. De tweede was dikke fun. Snuisteren in Burdapatronen van twee jaargangen ver om dan vast te stellen dat het patroonblad er niet bij zit. Ik heb uiteindelijk iets gekozen uit Skirts à la carte, niet meteen een aanrader vind ik. Veel eenvoudige rokjes en de foto's zijn niet zo mooi als bij andere Japanse boekjes.



En ik heb meteen iets bijgeleerd over de richting van het knippen. Wist je dat je dat zelfs kan horen aan sommige stoffen wat de kniprichting is? Enfin, de uitleg was heel overtuigend en kijk, ik heb zelfs al stofjes voorgewassen. Het eerste wordt het stofje voor mijn rokje uit de les, donkerblauwe velours, ook het tweede komt uit de Bali-stapel en het laatste komt van in den Beer en ik vond het patroon dat ik zocht in de knipmode van september.



hoog tijd om dat machien nog eens boven te halen, het is al weer twee weken geleden...

You Might Also Like

0 reacties