RecyKleren

Ongelooflijk hoe leuk die Recykleren-reeks bij Boomie wel was. En inspirerend. Zoals te verwachten vond ik niet meteen de tijd om mee te do...

Ongelooflijk hoe leuk die Recykleren-reeks bij Boomie wel was. En inspirerend. Zoals te verwachten vond ik niet meteen de tijd om mee te doen en ook de komende week zal niet lukken. Maar ik deed toch al iets: ik vond de "grondstoffen". Eerder toevallig, toen ik mijn pakje ging ophalen en voorbij de T2 op de Ajuinlei fietste, zag ik dat ze opruimden voor de nieuwe collectie. Alles was aan 3 euro, de komende dagen zou dat nog dalen.

Ik vond vijf leuke hemden en hoefde zelfs niet te kijken naar de maat. Als ze hem passen, krijgt hij ze en anders zet ik er de schaar in.



Bij nader toezicht thuis moest ik hem al meteen teleurstellen. Het hemdje op de voorgrond blijkt een bloesje te zijn en zit me perfect.

Voor mezelf vond ik een kleedje, ik kocht het op zicht omdat de studenten het paskot bezet hielden. Het zag er eerder te groot dan te klein uit, dus dat zou wel lukken en in het slechtste geval maak ik er een rokje van of nog iets anders.

You Might Also Like

0 reacties